Nieuwe administratiesoftware

Vanaf vandaag nemen wij binnen ons kantoor nieuwe administratiesoftware in gebruik (FID Manager).

We willen u hierover informeren, aangezien jullie vanaf heden vele mailings vanuit dit nieuwe systeem zullen ontvangen.
• Maandelijkse mailing om uw documenten binnen te brengen/op te laden.
• Mails in verband met Voorafbetaling Belastingen.
• Mails in verband met betalingen/tegoeden aan de BTW- administratie.
• Mails met onze facturen (vanaf 15 mei 2023)
• Enz..
Deze mailings zullen voortaan afkomstig zijn van ons nieuw mailadres akafiducia@fid-manager.be.

In die briefjes m.b.t. tot voorafbetalingen, betalingen aan de Btw- administratie en onze factuur zal u opmerken dat er vanaf nu ook een QR code vermeld staat, deze stelt u in staat de betalingen makkelijker uit te voeren.
U zal zien dat het rekeningnummer dat voorgesteld wordt hetzelfde is zoals in het verleden steeds het geval was.

In deze tijden van phishing en andere malafide praktijken, hielden we eraan u hiervan voorafgaand op de hoogte te brengen.

Mocht u toch twijfelen, neem dan gerust contact met ons op en dan bevestigen we nog even dat dit wel degelijk van ons komt.